چرنوبیلِ‌انسانے

پادشاه گمان می‌کرد به آخر خط رسیده‌ام،شاید فراموش کرده بود که من سربازم ؛)

زنده‌باد قبیله من :)

من عمیقا انسان غمگینی هستم
و به هیچ مسکنی برای خاموش کردن این غم احتیاج ندارم،من شجاعانه غمگینم، تبعات حضورم در این سیاره رنج را پذیرفته‌ام و خوب می‌دانم وجود شادی حقیقی در این ویرانه همانقدر بعید است که بگوییم ماه در روز طلوع می‌کند و خورشید در شب!
غمگین بودن چیز بدی نیست
بلکه درجه‌ای از آگاهی‌ست
آگاهی‌ای که در کتاب و درس و مدرسه یافت نمی‌شود
و طبیعتا در کره‌زمین انسان‌های شاد از این آگاهی چیزی نمی‌دانند و نشئه‌اند،نشئه موادمخدر و یا هر چیز دیگری که غافلشان کند...
من اهل قبیله‌ای کم‌جمعیت هستم و خبر خوب این است که این قبیله‌ی غریب، دور از هیاهوی هفتاد و دو ملت، با تمام ناملایمات راه رهسپار حقیقت و شادی‌‌حقیقی‌‌ست
و باید گفت: زنده‌باد این غم و این دلتنگی، و زنده‌باد شجاع‌دلانِ غم‌آلوده‌ و دلتنگ،
زنده‌باد قبیله‌ی من 🕊

۳
Sepideh Adliepour
۱۱ مهر ۲۲:۲۰

کاملا درسته(:

این نگرش های مثبت اندیشانه به هیچ وجه با واقعیت دنیا سازگار نیستند

اندوه تا ابد سنجاق است بر سینه ی ادمی

پاسخ :

دردی‌ست در این سینه
که همزاد جهان است :)
Amirreza ‌‌‌Zarandi
۱۱ مهر ۲۲:۲۳

تا اینجای زندگی جوری پیش اومدم که چیزی نتونه سورپرایزم کنه

و اونقدر ادامه میدم تا بالاخره یچیزی غافلگیرم کنه... 

پاسخ :

👏👏👏 البته حضور در لحظه خودش پر از سوپرایز و شگفتی هست.
هیپنو تیک
۱۱ مهر ۲۳:۵۹

یک جور غمِ سبز... نه غمِ سیاه ...

آره؟

پاسخ :

آره :)

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان