چرنوبیلِ‌انسانے

پادشاه گمان می‌کرد به آخر خط رسیده‌ام،شاید فراموش کرده بود که من سربازم ؛)

سلام به ۲۳ سالگی :)

امروز ۲۳ سالم میشه
معمولا روز تولد برام اهمیتی نداره
اس‌ام‌اس تبریک همراه‌اول و بانک یادم انداخت تولدمه،
روز تولدم برام اهمیتی نداره چون هنوز به حقیقت (از کجا آمده‌ام آمدنم بهر چه بود؟) پی نبردم!
ولی به لطف خداوند در مسیر یافتن پاسخ سوال هام هستم :)
در آغاز سال جدید شناسنامه‌ایم از خداوند سپاسگذاری می‌کنم بابت هرآنچه که در زندگیم رخ داد ، می‌دهد و خواهد داد، چرا که همه‌اش خیری‌است از دریای حکمتش :)
در این مقطع از زندگیم از دوست به غیر از دوست تمنایی ندارم و از این نیازمندی به او و بی‌نیازی از غیر خرسندم :)
شکر.

۱۱ ۱۰
Faez eh
۰۸ تیر ۱۲:۱۳

تولدتون حسابی مبارک باشه :)

عیدتون هم مبارک باشه 

الهی بهترین‌ها براتون رقم بخوره و مسیر زندگیتون پر از نگاه و عشق خداوند باشه که البته همیشه هست :)

پاسخ :

سلام سلام ممنون از تبریک اظهار لطفتون :)))
من هم برای شما همین آرزو رو می‌کنم :)))))
ماه زده
۰۸ تیر ۱۲:۲۱

سلامممممم 

یه تیر ماهی دیگههههه

تولدت مبارکککککککککککککک 

امیدوارم کلی معجزه و اتفاق قشنگ امثال برات رخ بده 

و به طرز اسرارآمیزی خوشحال باشی🌌🎠🎈💜🧸💕

پاسخ :

سلام سلامممممم
بله نوبت تیرماهیاست😎
ممنونم از تبریک و اظهار لطفتون :)))
من هم امیدوارم همیشه براتون اتفاقای قشنگ بیفته و خیلی اسرارآمیز خوشحال باشی :)))))
سما نویس
۰۸ تیر ۱۶:۴۶

سلاممم علی جان.خوبی؟تولدت مبارک.انشالله سال خوبی باشه برات.سالی پر از شادی و موفقیت.

پاسخ :

سلام سمای عزیز
ممنونم :)))
امیدوارم شما هم در همه حال آسوده و شاد و موفق باشی :)))))
عارفه صاد
۰۸ تیر ۱۷:۳۰

تولدت مبارک

خیلی زندگی رو سخت نگیر، اخرش همه مون خاک گل کوزه گران میشیم :)

پاسخ :

ممنونم عارفه عزیز 
سخت نگرفتم، جدی گرفتم
و این تن است که خاک گل کوزه‌گران میشه، چیزی اما فرای این تن به نیستان بازمی‌گردد :)))))
mehraban 75
۰۹ تیر ۲۰:۳۶

سلام.تولدتون پساپس مبارک.مثل خواهر من متولد ۸ تیر هستید

پاسخ :

سلام سلام ممنونم خیلی لطف دارید :)))
به‌به به‌به خواهرتون باید به خودش افتخار کنه🧐😎
Bella Ciao
۱۰ تیر ۱۵:۵۶

وارستگی‌ چند خط آخر رو درک نمی‌کنم واقعا اونم توی بیست و سه سالگی :)) تولدت مبارک ای پیر طریقت🎂

پاسخ :

ممنونم بابت تبریک :)
ولی من خاک پای پیروان پیر طریقت هم نیستم! 
این القاب بلندمرتبه رو به من فرومایه الصاق نکنید لطفا.
سرکار علیه
۱۰ تیر ۲۱:۱۴

مبارکتون باشه :]

پاسخ :

ممنونتونم :]
Nastaran
۱۱ تیر ۲۱:۰۴

گذشته ولی مهم نیته ^^

تولدتون مبارک🎂🎈

پاسخ :

ممنونم بابت تبریک :)
ولی متوجه منظورتون از خط اول نشدم.
Nastaran
۱۱ تیر ۲۲:۱۸

منظورم اینه بااینکه چند روز از تولدتون گذشته ولی بازم تبریک🤭

پاسخ :

آهااا
بله بله مهم نیته :)
P a k u .
۲۰ تیر ۱۱:۴۷

خیلی وقته گذشته

ولی فکر میکنم از آدمایی هستی که باید تولدشون رو تبریک بگم چون با وجودشون دنیا رو مبارک کردن، با تحملشون در برابر شرایط سخت و گستردگی روحشون با امید به روشنایی در ادامه مسیر..

برات بهترین های عالم رو آرزو میکنم علی.

حالت خوب باشه عمیقا در این چرخش جدید

و خوشحال باشی عمیقا از اومدنت به زمین

ممنون که اومدی :)

تولدت مبارک✨️

 

پاسخ :

خیلی خیلی خیلی کامنت امیدبخشی بود، و من هم خیلی خوشحالم که دوستی مثل تو دارم و شخصی مثل تو ساکن کره زمینه :)))
دوست دارم کلی آرزوی خوب واست بفرستم ولی چی بهتر از این :« هر آنچه که خداوند بخواهد بشود، که هر چه او بخواهد خیر است :) »
ممنون که هستی :)

زهراسادات حسینى تبار
۱۰ مرداد ۰۰:۵۷

خوش به حالت پسر جان!

پاسخ :

ممنونننم :)))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان