چرنوبیلِ‌انسانے

پادشاه گمان می‌کرد به آخر خط رسیده‌ام،شاید فراموش کرده بود که من سربازم ؛)

بهترین روز زندگیم :)

روزی که گذشت بهترین روز زندگیم بود :)
۱۳ کیلومتر زیر بارون پیاده‌روی کردم، به هنر و کار و بارم رسیدم، خلوت کردم، تفریح کردم، سیر دلم درخت‌ها و کوه‌ها و بارون رو تماشا کردم، رنگ و بوی دیگه‌ای داشتن، در حقیقت احوال دل من رنگ و بوی دیگه‌ای داشت وگرنه جهان همان بود که بود، جهان‌بینی من عوض شده بود :)
زندگی در لحظه‌حال خیلی زیباست...
و در این لحظه‌حال هر چیزی را نبین، هر‌چیزی را نشنو، هر چیزی را نگو و هرچیزی را نخور تا به حداکثر آرامش برسی.
۱۴۰۲/۱/۲۳

۱۱ ۱۲
ماه زده
۲۴ فروردين ۰۰:۵۷

بهترین لحظه ی امروزم وقتی بود که این پستت رو دیدم  :)

پاسخ :

خوشحالم که خوشحالیم خوشحالت کرد :)
زری シ‌‌‌
۲۴ فروردين ۰۱:۰۱

لبخند عمیق =)))))

پاسخ :

ممنون :)))))
mehraban 75
۲۴ فروردين ۰۱:۱۱

OMG

پاسخ :

🙄😁
violet snicket
۲۴ فروردين ۰۴:۲۲

مرسی. حس خوبی که گرفتی حال ما رو هم خوب کرد

پاسخ :

خواهش می‌کنم،شکر :)))))))
شروین ‌‌‌‌‌‌‌shervin
۲۴ فروردين ۰۷:۵۴

اصلا دیروز و امروز به طرز عجیبی هوا هوای فساد بود 🤣

پاسخ :

من مرتکب هیچ فسادی نشدم :|||||

وای بر تو
سرکار علیه
۲۴ فروردين ۱۴:۴۷

ای وایییی خوب بووود

پاسخ :

:))))))))))))
🍭💞 𝒻AħᎥ𝐌єᕼ 👽 ♪
۲۴ فروردين ۱۹:۵۳

خیلی خوشحال شدم ک دیدم حالت خوبهه:")

پاسخ :

ممنون که خوشحال شدی :) 
خوشحالم که خوشحال شدی :)))
سما نویس
۲۴ فروردين ۲۱:۰۱

علی عزیزم:)خیلی خوشحالم که حالت خوبه.ایشالله همیشه حالِ دلت خوبِ خوب باشه.

پاسخ :

:)))
منم خیلی خوشحالم که تو خوشحالی که حال من خوبه :)))))
امیدوارم حال دل خودتم همیشه‌ی همیشه خوب باشه.

میم مهاجر
۲۵ فروردين ۱۱:۳۸

شُکر

بیش باد این تجربه‌ها

پاسخ :

شکر
ان‌شاالله :)
P a k u .
۲۶ فروردين ۰۲:۴۷

[میگذره‌‌ میگذره میگذره...

زمستون میاد که بره، باور کن بهار میاد‌..]

 

دیدی بهار اومد علی؟:)

 

عمیقا خوشحال شدم این پست رو خوندم. تا بینهایت برای روشنی و شادی وجودت شکر‌.

پاسخ :

گذشت گذشت گذشت
زمستون رفت بهار اومد :)
خوشحالم که خوشحال شدی :)))
ممنونم بابت اون کامنت امید بخشت :)))))
Hr Hr
۱۴ خرداد ۱۴:۵۵

دلتون شااااااااااد و خوشی هاتون مستدام 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 🌷 

پاسخ :

ممنونممممممممم، همچنینننننننن🌻🌻🌻
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان