چرنوبیلِ‌انسانے

پادشاه گمان می‌کرد به آخر خط رسیده‌ام،شاید فراموش کرده بود که من سربازم ؛)

بازگشت به تنهایی!

حقیقتا انسان از خاک تا خاک تنهاست،فقط چند صباحی از ترس دیدن خویشتن در تنهایی‌اش، دلخوش می‌کند به پدر و مادر و برادر و خواهر و همسر و فرزند و...
آغاز کمال این موجود منقوص آن‌جاست که از تنهایی خویش نگریزد و به جای این‌همه این و آن کمی هم با خودش وقت بگذراند...
چشم باید بست تا دید
سکوت باید کرد تا شنید
باید نبود تا بتوان بود...
تا حقیقت راهی‌ست به بلندای بی‌نهایت، اما میانبری هست سوی آن به طول یک قدم رو به درون.
 

۳
هیپنو تیک
۰۹ مهر ۰۷:۲۹

انحصاری شده سلول به سلول تنم

خود من در خود من در خود من زندانیست

پاسخ :

:))))))
Amirreza Zarandi
۰۹ مهر ۱۱:۱۲

هروقت بحثش شده، گفتم انسان همیشه تنهاست...

تنها درد میکشه

تنها ذهنش درگیر میشه

کسی حتی خبردار نمیشه درونت چخبره...

ولی همین تنهایی باعث شکوفا شدن آدم میشه

پاسخ :

بله تنهاست و می‌ترسه بپذیره تنهاییش رو.
Sepideh Adliepour
۰۹ مهر ۱۳:۵۴

تنهایی ویژگی انسان است.

پاسخ :

شاید ما انسانیم چون تنهاییم یا تنهاییم چون انسانیم...
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان