چرنوبیلِ‌انسانے

پادشاه گمان می‌کرد به آخر خط رسیده‌ام،شاید فراموش کرده بود که من سربازم ؛)

شرح حال :)

شکر خدا زندگیِ زمینی رو به بهبوده

مسائل مادی یکی یکی حل میشن 

ولی آرامش فقط وقتی هست که خداوندِ من هست

اگر دقیق‌تر بخوام بگم، آرامش فقط وقتی هست که من در لحظه حال کنار خداوندم هستم :)

الان هیچ مشکل مالی ندارم ولی گاهی پیش میاد که حال دلم خوب نیست

روزهایی بود که کل داراییم چهل هزار تومن بود ولی حال دلم خیلی خیلی خوب بود :)

این یعنی آرامش و آسایش و خوشبختی فقط و فقط به درون خودم بستگی داره

به قول حضرت مولانا

گهی خندم گهی گریم گهی افتم گهی خیزم 

مسیحا در دلم پیدا و من بیمار می‌گردم...

اتفاقاتی که سال گذشته واسم افتاد( مرگ پدر و مادرم و...) خیلی از دیدگاه هام رو نسبت به زندگی تغییر داد، درد داشت ولی برای رشد لازم بود، از خداوند بابت این هدیه رشد ممنونم :)

معمولا هدایای خداوند توی بسته‌بندی خوبی به دست آدم نمی‌رسه ؛) ولی رسیدن این هدایا لازمه!

بعضی وقتا به اطرافم نگاه می‌کنم و اصلا نمی‌فهمم اینجا کجاست، بعضی وقتا انگار یه چیزی می‌خواد بهم بفهمونه که من متعلق به این کره خاکی نیستم، حتی با جسمم احساس غریبی می‌کنم!

من از برای مصلحت در حبس دنیا مانده‌ام

حبس از کجا من از کجا مال که را دزدیده‌ام...

اون قدر حرف هست که نشه با هیچ تعداد واژه و هیچ سطحی از ادبیات شرحش داد!

به قول حضرت حافظ 

قدر مجموعهٔ گل مرغِ سحر داند و بس

که نه هر کو ورقی خواند، معانی دانست...

خلاصه که 

ای عاشقان ای عاشقان پیمانه را گم کرده‌ام

زان می که در پیمانه‌ها اندرنگنجد خورده‌ام :)

 

۷ ۹
ماه زده
۰۷ خرداد ۰۷:۳۳

سلام سلام 

صبحتون به خیر 

حال خواهرتون چطوره؟

پاسخ :

سلام سلام
صبح شمام به خیر
حالش خوبه :) خیلی بهتره
سما نویس
۰۷ خرداد ۱۰:۲۲

علی دو روز پیش مدام توی فکرت بودم.روم نشد بیام احوالت رو بپرسم.ولی الان میگم خوشحالم بهتری.بیشتر بنویس لطفن

 

پاسخ :

سلام سمای عزیز
خوشحالم که خوشحالی که خوشحالم :)
و خوشحالم که به یادمی :))
چشم بیشتر می‌نویسم :)))
سرکار علیه
۰۸ خرداد ۱۶:۰۴

منم مثل سما خجالت میکشم پیام بدم ولی بدون یه سریا که حتی به ذهنتم نمیان از تو یاد میکنن و امیدوارن حالت خوش باشه

پاسخ :

خیلی پیام امیدبخشی بود :))))))))))))))))))))
منم امیدوارم حال همتون همیشه خوب باشه حتی اگر شرایط خوب نبود :)
Fateme :)
۱۴ خرداد ۱۸:۵۳

آره واقعا، بسته بندی هدیه های خدا، با انتظارمون خیلییی فرق داره...

پاسخ :

خیلی فرق داره
و خیلی هم از انتظارت خودمون بهتره!
Bella Ciao
۳۰ خرداد ۰۷:۱۷

کم پیدا... خوبی؟

پاسخ :

شکر خدا، خوبم ممنون بابت احوال پرسی :)
این روزا خیلی شلوغم خیلی فرصت نوشتن ندارم.
Bella Ciao
۳۰ خرداد ۲۱:۰۱

چه خوب، خوب باشی همیشه.

کار‌ها و سرشلوغی‌هات هم خوب پیش برن😀

پاسخ :

ممنونم دوست عزیزم :)
امیدوارم تو هم در همه حال موفق و آسوده‌دل باشی :)))
آقای سه نقطه
۰۵ تیر ۱۴:۱۴

خوشحالم که حالتون خوبه

پاسخ :

ممنونم :)
امیدوارم شما هم همیشه خوب باشی :)))
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان